Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la 30 iunie, la 189,7 milioane de euro

 

Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la 30 iunie, la 189,7 milioane de euro, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor raportate vineri de Vodafone Group Plc.

”Vodafone România continuă să înregistreze performanţe bune, în ciuda contextului dificil. Veniturile din servicii se află la valoarea de 189,7 milioane de euro şi continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială. În comparaţie cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 1,2%”, a anunţat compania.

Baza de clienţi a Vodafone România a atins valoarea de 10,8 milioane de clienţi la 30 iunie 2020. Valoarea ARPU mobil a fost de 5 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020.

”Ultimele luni au venit cu provocări mari şi numeroase pentru oameni, companii şi pentru alţi actori sociali şi economici din cadrul societăţii noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcţioneze la capacitate maximă în aceste condiţii noi şi excepţionale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicaţie fixă şi mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajaţii şi să dezvoltăm soluţii fiabile de comunicare pentru toţi clienţii noştri ca aceştia să-şi poată continua vieţile personale şi profesionale. Ne-am angajat să ne păstrăm principalele obiective pentru a putea continua să menţinem toţi clienţii conectaţi şi să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care aveau nevoie pentru a lucra, pentru a studia, pentru a rămâne conectaţi cu familia şi prietenii şi pentru a avea acces la servicii medicale şi de urgenţă”, afirmă Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Împreună cu Fundaţia Vodafone România, compania a lansat aplicaţia digitală BrightSky menită să ofere sprijin victimelor violenţei domestice. În plus, în cadrul platformei digitale ”Împreună mai puternici”, consumatorii au putut descoperi spectacole de muzică, piese de teatru, clase de sport şi cursuri pentru dezvoltare personală şi profesională.

”În opinia mea, situaţia actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorităţi şi alţi actori socio-economici, de a îmbunătăţi infrastructura digitală a ţării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare şi zone ale României şi de a accelera digitalizarea în beneficiul societăţii şi pentru un viitor mai rezistent şi mai durabil. Cu toţii trăim în acest nou context de piaţă şi trebuie să acţionăm împreună cu determinare pentru a stabili o agendă digitală mai cuprinzătoare şi mai ambiţioasă pentru România”, a adăugat ea.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicaţii şi tehnologie din lume.

Vodafone Group are operaţiuni mobile şi fixe în 22 de ţări şi 48 de reţele mobile partenere.  La 31 martie 2020, Vodafone Group avea peste 300 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi peste 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV.

Lasă un răspuns

RSS
Follow by Email