Rihanna se pregăteşte să îşi lanseze propria marcă de lux împreună cu grupul internaţional LVMH, a anunţat joi presa de specialitate, scrie AFP. 

Vedeta născută în Barbados, care deja deţine brandul de succes Fenty, este în negocieri cu gigantul francez, proprietarul Dior, Louis Vuitton, Fendi şi Givenchy, potrivit Women’s Wear Daily (WWD).

Această marcă care include şi produse prêt-à-porter precum şi marochinărie şi accesorii, ar putea fi lansată anul acesta în acelaşi timp cu noul album al Rihannei, potrivit WWD. 

LVMH, deţinut de omul de afaceri francez Bernard Arnault, a refuzat să facă orice fel de comentarii. 

Împreună cu fanii ei şi şapte milioane de persoane care o urmăresc pe reţelele de socializare, Rihanna este una dintre cele mai influente personalităţi din lume. 

Obişnuită cu prezentările de modă, şi în speciale cele ale casei Dior la Paris, cântăreaţa este şi o creatoare avizată. 

În afară de propria linie Fenty, ea a contribuit la dezvoltarea vânzărilor la Puma, când a devenit director creativ. A lansat şi o linie de lenjerie intimă. 

Un nou brand de lux condus de o femeie de culoare constituie o evoluţie enormă în lumea modei. Piaţa de lux a fost întotdeauna ocupată de case istorice franceze şi italiene. 

Creatorii americani de culoare au făcut descoperiri spectaculoase în ultimul timp, precum Virgil Abloh, designerul starurilor din generaţia Y. Virgil Abloh, ai cărui părinţi sunt originari din Ghana, conduce departamentul de modă masculină al casei Louis Vuitton, precum şi propria marcă Off-White. 


Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
YOUTUBE
YOUTUBE
INSTAGRAM