Al patrulea trimestru din 2018 aduce rezultate amestecate pentru Netflix, cu venituri uşor sub aşteptări, dar o creşterea importantă a numărului de abonaţi.
Cea mai bună veste pentru Netflix este că a reuşit în ultimul trimestru să dobândească chiar mai mulţi abonaţi decât estimase. Compania se aştepta să atragă 7,6 milioane de abonaţi noi în această perioadă, însă numărul acestora a fost de 8,8 milioane.
Veniturile au fost puţin sub aşteptări, 4,19 miliarde de dolari în loc de 4,21 miliarde de dolari. Chiar şi aşa, venitul per acţiune a ajuns la 30 de cenţi, deşi era estimat să atingă valoarea de 24 de cenţi.
Cu aceeaşi ocazie, Netflix a mai făcut publice o serie de date legate de propriul conţinut. “Bird Box” a ajuns la peste 80 de milioane de vizualizări, după ce în prima săptămână a fost urmărit pe 45 de milioane de conturi.
De asemenea, serialele “You” şi “Sex Education” ar urma să atingă cifra de 40 de milioane de conturi în primele patru săptămâni.
O vizualizare este contorizată când este vizionat cel puţin 70% dintr-un film sau episod.
Interesant este că, susţin oficialii companiei, Netflix înregistrează acum 10% din totalul vizualizărilor pe televizoarele din Statele Unite, cu 100 de milioane de ore pe zi.