Organizatorii festivalului iCEE.fest: UPGRADE 100, care se va desfăşura pe 13 şi 14 iunie, au anunţat că Facebook şi Google vor veni la Bucureşti cu cel mai mare număr de speakeri şi traineri din istoria de opt ani a evenimentului.
Pe lângă prezentări legate de viziunea generală pe care o au, marile companii din digital vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, cât şi workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.
Publicată de Upgrade 100 pe Marţi, 21 mai 2019
În plus, giganţii internetului beneficiază în premieră la acest festival de scene dedicate, tocmai pentru a facilita absorbţia de conţinut specific acestei zone. „Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră”, explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu agenda evenimentului.
Experţii Facebook prezenţi la iCEE.fest: UPGRADE 100 se vor axa pe două direcţii strategice importante:
· Viziunea generală si viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorinţa de a pune în centru protecţia datelor personale
· Workshopuri adresate specialistilor care vizează generarea de conversii si vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.
Workshop-ul „Facebook Marketing Partners (FMP) Academy & Networking Event” este primul asemenea format din regiune. Acesta este un workshop adresat profesioniştilor şi avansaţilor în domeniu. Accesul este permis doar celor care au un bilet valid la festival, dar numai cu aprobarea prealabilă a echipei Facebook. Facebook va prezenta în premieră la festival experienţe ale mai multor parteneri care au obţinut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziţie de gigantul global.
Va exista şi un workshop YouTube, in prima zi a evenimentului, pe Focus Stage 1, numit „Accelerate your creative advantage on YouTube”, cu Teodora Patrauceanu, Agency Account Manager YouTube.
Participanţii vor lua contact cu cele mai noi tendinţe în zona video, formate creative si publicitare, şi vor analiza cum vede Google impactul inteligenţei artificiale în viitor.
Pe Focus Stage 3, în ziua doi de festival, va exista şi un workshop LinkedIn: „How to use LinkedIn to reach your business objectives”, cu Sepideh Dundon, Partner Manager EMEA @ LinkedIn.
Pe site-ul UPGRADE 100 pot fi găsite detalii, studii de caz şi un preview a ceea ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.
Agenda festivalului de anul acesta cuprinde nu mai puţin de 11 linii distincte de conţinut, la care se adaugă speakeri-vedetă (precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.