Cea mai nouă aventură cu Masha, Ursul și prietenii lor în luna mai, în București, Cluj și Bacău

Mai e mai puțin de o lună până când personajele din cel mai urmărit serial de desene animate rusesc, “Masha și Ursul”, se vor întoarce pe scenele din România cu un nou spectacol live – “Poveste Misterioasă”. Turneul național se va desfășura între 11 și 18 mai 2019, în Bacău (11 mai, Teatrul de Vară), București (12 mai, Sala Palatului) și Cluj (18 mai, Casa Studenților).Turneul în România este adus de Events (www.events.ro).

În această poveste plină de aventură, Masha, Ursul și prietenii lor încep pregătirile pentru a sărbători Ziua Mondială a Vrăjitoriei. Deodată, toate gustările delicioase și chiar și frigiderul dispar, ca prin magie! Masha descurcă ițele acestui caz, ca un mare detectiv, și descoperă sursa vrăjilor misterioase. Pentru cei curioși, se poate spune doar că și cel mai înfricoșător vrăjitor poate deveni alb și pufos, dacă este tratat cu bunătate și înțelegere iar pentru cei care, cred, magia are loc zi de zi, nu doar în seara de Crăciun.

Spectacolul „Masha și Ursul – Poveste Misterioasă”, o producție licențiată a studiourilor Animaccord, aduce pe aceeași scenă personajele preferate ale celor mici, mascote, musical, elemente de acrobație și circ,baloane uriașe de săpun, alături de decoruri spectaculoase care vor recrea o atmosferă plină de suspans și peripeții, ce va ține spectatorii pe marginile scaunelor, făcându-i totodată parte din poveste. Cu un scenariu original, scenografie complexă și o coloană sonoră de excepție, în care publicul se va bucura atât de cântecele bine-cunoscute, dar și de multe altele noi, spectacolul este un basm adus la viață iar îndrăgita actriță, cântăreață și vloggeriță Andra Gogan este vocea Mashei.

Pornind de la un basm popular rusesc, „Masha și Ursul” spune povestea unei fetițe pe nume Masha, ce locuiește în pădure alături de Ursul Michka și de animăluțele ei. Desenul animat s-a bucurat de un succes enorm, canalul de Youtube fiind printre primele zece cele mai vizionate din lume iar episoadele au fost traduse în 25 de limbi și difuzate în peste 25 de țări.

Biletele la spectacolul „Masha și Ursul – O poveste cu detectivi” se pot cumpăra online, pe www.eventim.ro, dar și în rețeaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone și rețeaua Carrefour, librăriile Humanitas, librăriile Cărtureşti și librăriile Diverta), sau de la casele de bilete ale sălilor unde se desfășoară spectacolul, astfel: 200 lei, 150 lei , 110 lei, 90 lei, 70 lei, 50 lei pentru București , 130 lei, 80 lei, 55 lei pentru Bacău și 110 lei, 80 lei pentru Cluj. Costurile biletelor diferă în funcție de poziționarea în sală.

Spectacolul are durata de o oră și 20 de minute și este recomandat copiilor peste 2 ani.

Turneul este susținut de Kaufland România din dorința de a oferi copiilor un spectacol de neuitat.

Partener: Aqua Carpatica.

Parteneri media: Magic FM, Kanal D, Minimax, România Liberă, Șapte Seri, Cațavencii, Ziare.com, Acasă, Eva, Copilul, Clopoțel, Sunt Părinte, Solonaria, Modern Dads, laurafrunză.com, I like Cluj.

Despre Events

Events este una dintre cele mai mari companii organizatoare de evenimente din România, a cărei  misiune este să aducă entertainmentul cât mai aproape de oameni. Din anul 2000, sloganul lor este “de neuitat” iar printre evenimentele care vor rămâne mereu în memoria spectatorilor se numără concertele The Rolling Stones, Linkin Park, Aerosmith și Leonard Cohen, Pink Martini spectacolele Cirque du Soleil sau Sensation.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 120 magazine în România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale. Pe lângă educație, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

Lasă un răspuns