Viscolul, zăpada și vremea rea a dus la întârzieri de peste nouă ore în Gara de Nord din București, principalul nord feroviar din România.

Cele mai mari întârzieri au apărut în cazul trenurilor venite din vestul țării, care s-au aflat sub cond portocaliu și galben de ninsori și viscol. În unele cazuri, greutatea zăpezii a rupt cablurile de tensiune, astfel că sute de călători au fost blocați în frig.

Tabela cu sosiri a Gării de Nord din București arată pur și simplu dezolant. 


La această oră, campionul întârzierilor este trenul care vine de la Budapesta, prin Sibiu cu 510 minute întârziere față de ora raportată, adică mai bine de nouă ore.

În clasamentul negativ urmează garnitura de la Arad via Videle, cu 360 de minute (6 ore) și Timișoara, prin Caransebeș, întâziată cu 200 de minute, (6 ore și 20 de minute).

Aproape 400 de persoane erau blocate duminică dimineață în trenuri, în vestul țării, aflat sub cod portocaliu de ninsori și viscol.

Circulaţia feroviară pe magistrala 900 este întreruptă între staţiile CF Topleţ şi Valea Cernei, în judeţul Caraş-Severin, după ce mai multe crengi de copac au căzut peste firul de înaltă tensiune şi l-au rupt. Trenul IR 1696, care se deplasa pe relaţia Timişoara – Bucureşti (aproximativ 200 de călători) staţionează în linie curentă.

De asemenea, din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, este oprită circulaţia feroviară pe magistrala 200, între staţiile CF Vărădia şi Zam, în judeţul Arad.

Din acest motiv, două trenuri şi-au întrerupt deplasarea. Trenul IR 473-2, care se deplasează pe relaţia Curtici – Bucureşti (aproximativ 60 de călători) staţionează aproape de staţia CF Vărădia (județul Caraș-Severin). Trenul IR 472-1, care se deplasează pe relaţia Bucureşti – Budapesta (aproximativ 100 de călători) este oprit în staţia CF Zam (județul Arad). 

Lasă un răspuns