Micile poze rotunjite de deasupra feed-ului Facebook, pe care majoritatea utilizatorilor le ignoră, vor deveni pe viitor gazdele evenimentelor partajate în reţeaua de socializare.
Facebook a anunţat că va începe să testeze o nouă abordare pentru funcţia de evenimente a propriei reţele.
Pe lângă secţiunea dedicată evenimentelor, acestea vor putea fi văzute în formatul Stories de deasupra feed-ului.
În cazul evenimentelor, formatul Stories va fi adaptat să permită utilizatorilor nu doar să vadă informaţii despre acestea, ci şi să interacţioneze cu ele.
Apăsarea pe un astfel de Story va duce la afişarea informaţiilor precum locul şi data desfăşurării evenimentului.
Însă, tot în cadrul acestui format, utilizatorii îşi vor putea afirma interesul pentru eveniment – dacă vor să meargă sau nu.
Va exista inclusiv un link către pagina evenimentului, de unde utilizatorii interesaţi vor putea intra într-un grup de discuţii pe Facebook Messenger.
Testarea noii funcţii va avea loc în Statele Unite, Mexic şi Brazilia.
Utilizatorii din aceste ţări vor putea vedea şi folosi evenimentele în format Stories atât pe Android, cât şi pe iOS.
Conform celei mai recente evaluări făcute publice de Facebook, funcţiile Stories din Facebook şi Facebook Messenger au împreună 300 de milioane de utilizatori activi pe zi.