Confesiunile unui vorbitor public de Scott Berkun este un proiect al editurii Publica, susținut de MMM Consulting International.
În acest volum plin de haz şi extrem de practic, scriitorul şi vorbitorul profesionist Scott Berkun ne dezvăluie tehnicile folosite de marii oratori şi ne arată cum le poate utiliza oricine pentru a comunica mai bine.
Managerilor şi profesorilor – şi oricui comunică şi se aşteaptă să fie ascultat – Confesiunile unui vorbitor public le oferă punctul de vedere al unui iniţiat despre cum să prezinţi idei într-un mod eficient.
Este o călătorie unică, distractivă şi plină de învăţăminte printre dificultăţile şi reuşitele trăite de Scott de-a lungul celor peste 15 ani în care a ținut frecvent discursuri unor categorii diverse de persoane.
CUMPARA cartea: AICI !
„O perspectivă memorabilă, înviorătoare şi amuzantă asupra unui lucru esenţial: ceea ce comunicăm.” Chris Anderson, redactor-şef Wired
„Dacă trebuie să susţii doar un singur discurs în toată viaţa ta, chiar şi numai Capitolul 5 îşi merită preţul acestei cărţi. Confesiunile unui vorbitor public îţi arată capcanele care pot transforma o idee bună într-un discurs prost, totul împachetat în stilul antrenant al lui Berkun, care ştie să prezinte informaţiile istorice şi ştiinţifice într-un mod atrăgător.” Matt Waite, câştigător al Premiului Pulitzer în 2009
„Scott Berkun le spune pe bune. Indiferent dacă urmează să vorbeşti în fața a zece oameni sau a o mie de persoane, vei descoperi secrete care îţi vor îmbunătăți abilităţile de comunicare.” Tony Hsieh, CEO Zappos.com
„Dincolo de abilități, performanța unui lider sau manager rezidă în modul în care reușește să motiveze, să transmită idei clare și să câștige încrederea celorlalți. E lecția pe care o predăm de fiecare dată cursanților noștri, succesul atârnă de forța unui discurs – ,,povestea” care îndeamna la acțiune. O lectură indispensabilă pentru toți cei care produc rezultate prin oameni!” Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting
Scott Berkun este autorul bestsellerurilor The Myths of Innovation (2010) şi Making Things Happen (2008), ambele publicate la editura O’Reilly. A lucrat la Microsoft între 1994 şi 2003, ca manager de program pentru Internet Explorer, versiunile 1.0 până la 5.0, iar în 2003 şi-a dat demisia, fixându-și obiectivul de a deveni scriitor. Articole scrise de Scott Berkun au apărut în publicații prestigiose precum Washington Post, New York Times, Wired, Fast Company sau Forbes. A ținut cursuri despre gândirea creativă la Universitatea din Washington şi este invitat frecvent la posturile CNBC, MSNBC şi NPR.