Ediţia a 18-a a Festivalului Brazilor de Crăciun a reuşit să adune suma de 770.000 de euro, fonduri care vor fi utilizate în cele 29 de programe „Şcoală după Şcoală” dezvoltate de Salvaţi Copiii România. Cel mai licitat brad al serii a fost creat de Dhaniel Nora – Purple Flowers, cu sprijinul Sephora, achiziţionat cu suma de 137.000 euro de LIDL România şi Kaufland România. 

În cadrul Galei, prezentată de Andreea Raicu şi Amalia Năstase, au fost licitaţi brazi unici, special creaţi de designeri pentru acest eveniment.Momentele artistice au fost susţinute de Bogdan Bolohan & Carla Nicole Munteanu (10 ani) şi de Irina Rimes.

La Gala organizată, joi seara, în incinta Stejarii Contry Club, au participat peste 250 de personalităţi din mediul de afaceri, media, artă şi cultură.

În primele 17 ediţii de până acum ale Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvaţi Copiii a strâns fonduri în valoare de 4.547.800 euro, bani care au sprijinit integrarea educaţională pentru 34.485 de copii.

Bradul Salvaţi Copiii
Bradul Salvaţi Copiii

De 18 ani consecutiv, Festivalul Brazilor de Crăciun a devenit un eveniment – reper, care aşază dreptul la şcoală al copilului în centrul agendei publice.

În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, brazii concepuţi şi donaţi de către designeri din România au fost licitaţi cu sume cuprinse între 3.000 de euro şi 137.000 de euro, de companiile care şi-au asumat sprijinirea activă a programelor Şcoală după Şcoală derulate de Salvaţi Copiii.

Bradul Inside Academy, creat de arhitecţii Alina Vîlcu şi Omid Ghannadi
Bradul Inside Academy, creat de arhitecţii Alina Vîlcu şi Omid Ghannadi

„La capătul a 18 ani, în care binele a dospit şi crescut, am înţeles în această seară de majorat a Festivalului, că marea noastră reuşită este aceea a binelui comun. Am reuşit, împreună, să ne punem în slujba aceluiaşi bine, să construim pentru el, să avem încredere unul în celălalt, pentru a-i putea ajuta pe copiii care au nevoie să creadă că oamenii mari îi vor proteja. Festivalul Brazilor de Crăciun a devenit un atelier al binelui, un exemplu ireversibil că solidaritatea socială este temelia unei construcţii care să fie folositoare întregii societăţi”, a spus Gabriela Alexandrescu, preşedinte executiv Salvaţi Copiii România.

Cel mai licitat brad al serii a fost creat de Dhaniel Nora – Purple Flowers, cu sprijinul Sephora, achiziţionat cu suma de 137.000 euro de către LIDL România şi Kaufland România. 

„Mă bucur pentru că sunt parte a acestui festival al binelui şi mulţumesc din suflet pentru sprijin Lidl România, Kaufland România şi Sephora România. Crăciunul este prilejul de a mulţumi celor din jur pentru că ne sunt alături. Eu mulţumesc copiilor pe care Organizaţia Salvati Copiii îi sprijină, pentru că mă învaţă cum să ajut, cum să fiu un om împlinit, prin solidaritatea cu cei mici şi mai vulnerabili. Mă bucur pentru că sunt parte a acestui festival al binelui. Mă înclin cu respect în faţa voastră”, a spus Dhaniel Nora.

Celelalte companii importante care au contribuit la fondul educaţiei prin achiziţionarea brazilor sunt: Catena, Romanian Business Consult, Banca Comercială Română,  Carrefour, Deutsche Leasing România, AV Investments şi Club Med.

Brazii ediţiei 2018 au fost creaţi de: Doina Levintza, Stephan Pelger & Club Med, Inside Academy & JYSK România,  Dhaniel Nora – Purple Flowers & Sephora, Dorin Negrău, Octavian Roman – Creativ Interior, cu sprijinul Stwoodio, WizzDesign & Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro, Anca Fetcu Lupu, cu sprijinul Olin & Oscar Downstream, Nicu Bocancea & Florăria Iris, Veronica Schmidt & Fundaţia Michael Schmidt, Laura Hîncu & Green Spots, Art Safari Bucureşti, Anton Sandu & STYLAND, Tudor Laban & Obsentum, Adela Pârvu & Stona.ro, Ioana Uretu – Cărţi, Dulciuri şi Flori & Metropolitan Jewelry, Maria Finta, Ioana Vallimarescu & Luiza Niculusca & Time Critical Line, Mihaela Bachmann, Ana & Maria Mohonea – Architectural Christmas. Acestora li s-a alăturat bradul realizat de Salvaţi Copiii, creat de Ştefania Mircea şi 12 copii.

Lasă un răspuns