Visa este din nou mândră să primească, pentru a treia oară, consecutiv, statutul de Superbrand în România. Distincția li se alătură celorlalte recunoașteri de prestigiu primite de companie, aflată pe lista Fortune Magazine a celor mai admirate companii din lume, în 2021, pentru al optulea an consecutiv. De asemenea, în acest an, Visa a ajuns pe locul 8 în topul BrandZ Cele mai valoroase branduri globale.

Aceste realizări vin într-un an în care Visa a lansat un nou demers global – o campanie de repoziționare prin care îi invită pe consumatori să redescopere Visa, nu doar ca brand, ci și ca rețea: „MeetVisa – o rețea care lucrează pentru toată lumea”. Acest proces de transformare evidențiază multiplele capabilități ale rețelei Visa.net și angajamentul companiei de a facilita incluziunea economică în întreaga lume. Perfect aliniat cu strategia de afaceri a companiei, acest proces include derularea unei campanii dinamice de marketing global, care vine cu proiectarea unei imagini mai reale a celebrului brand Visa.

„Marile Întreprinderi Mici”, platforma pentru IMM-uri

Un proiect de impact pentru comunitatea locală de afaceri lansat de Visa în acest an a fost platforma dedicată IMM-urilor și campania care a însoțit-o, în jurul conceptului „Marile Întreprinderi Mici”, pentru că Visa vede în micii comercianți coloana vertebrală a economiei. O campanie puternică, relevantă, a fost centrată pe întreprinderile mici, evidențiind rolul Visa ca fiind cea mai inovatoare, fiabilă și sigură rețea de plăți digitale care permite întreprinderilor să prospere. Deoarece pentru o afacere mică fiecare detaliu este important, compania a construit o platformă plină de cunoștințe, sfaturi și trucuri, unde se regăsesc cele mai bune produse ale sale, ce oferă avantajul competitiv de care au nevoie întreprinderile mici. Toate acestea din convingerea că lucrurile mici, detaliile sunt cele care fac afacerile mari.

Pe locul 3 în Europa la plățile digitale pentru transportul public

Visa România se află pe locul trei în Europa în ceea ce privește plățile digitale pentru transportul public, după Marea Britanie și Polonia. Este urmată la mare distanță de Italia și Franța, ceea ce demonstrează avansul puternic al plăților electronice în România și o schimbare în comportamentul de plată al românilor, care au înțeles avantajele tehnologiilor de plată. Iată ce se întâmplă când ești fidel promisiunii pe care o faci oamenilor, ca brand, care, în cazul Visa este „zi de zi, simplificăm viața pentru toți cei care folosesc produsele noastre, pe tot globul”. Și când pariezi pe apetitul românilor de a îmbrățișa facilități și tehnologii noi, care a determinat Visa să lanseze acceptarea plății cu cardul în mijloacele de transport în comun: metrou, autobuze și tramvaie. Așa s-a ajuns ca, la acest moment, în 16 dintre cele mai mari orașe din România, să poți scăpa de momentele grele și de emoții, chiar și atunci când ești în tranzit și îți dai seama în ultimul moment că nu ai bilet de autobuz, pentru că poți plăti călătoria cu cardul Visa și călători mai ușor.

A fost nevoie de 60 de ani de inovație și de privire în viitor pentru a se ajunge aici. În urmă cu mai bine de 60 de ani, când a fost fondată Visa, erau puțini cei care își puteau imagina o lume fără bani și cecuri. Viziunea de la care a pornit compania și anume introducerea unei monede mai sigure, mai fiabile și mai convenabile în format digital, a început cu o întrebare simplă: ce s- ar întâmpla dacă banii ar exista doar în formă electronică? Astăzi, Visa continuă să anticipeze viitorul comerțului electronic, oferind acces la rețeaua sa globală sigură, care servește pe oricine, oriunde.

„Oamenii simt că știu ce înseamnă Visa. Consumatorii și companiile au încredere în puterea celor patru litere și o simt de fiecare dată când își deschid portofelul, plătesc un comerciant, intră într-un magazin sau finalizează o tranzacție online. Ceea ce nu pot vedea este modul în care cele patru litere funcționează în cea mai dinamică rețea de oameni, parteneriate și produse,” spune Lynne Biggar, vicepreședinte executiv și director de marketing global la Visa. „Dorim să ne asigurăm că Visa nu este percepută doar ca o companie de carduri, ci este considerată o rețea fiabilă, care contribuie la progresul afacerilor.”

Pe măsură ce Visa continuă să influențeze modul în care se efectuează plățile fizice sau digitale cu carduri de credit sau de debit, aceasta se află din ce în ce mai mult în centrul eforturilor de eficientizare a fluxurilor de numerar. Urmărind accesul la incluziunea economică, rețeaua Visa conectează 3,6 miliarde de conturi financiare, peste 70 de milioane de locații de afaceri, zeci de mii de parteneri și facilitează tranzacții cu un volum total de peste 11 trilioane de dolari anual. Numai în ultimii cinci ani, Visa a investit 9 miliarde de dolari în tehnologie, pentru a transforma viitorul comerțului, oferind o gamă diversă de produse, servicii și beneficii. Rețeaua Visa permite ca contractanții independenți să fie plătiți în timp real, facilitează plățile între persoane fizice care pot trimite și primi bani între miliarde de carduri și conturi din întreaga lume și simplifică plățile transfrontaliere efectuate de marile corporații, acestea fiind doar câteva exemple reprezentative privind modul în care impactează viața oamenilor.

Lasă un răspuns