#FestivalulLavandei din Bărăgan 2020 va avea loc intre 26 – 28 iunie, in Com. Baraganu, jud. Brăila, str. Doicesti nr. 187. Organizator: Nympheum.
Sau cu acest link:
https://maps.app.goo.gl/7xjx8gCHXBpEsKVPA
Pret bilet 20 ron – pot fi achiziționate online (vom posta link în curând). În această valoare veți primi un mic cadou. Pentru program vom reveni cu noi date!
“Nympheum, geniul naturii în slujba frumuseții”
“Povestea Nympheum este deopotrivă un sentiment înălțator și plin de emoție, dar și o responsabilitate față de cumpărătorii noștri, căci înțelegerea valorilor care stau la baza a tot ceea ce facem e ca o briză primăvăratică și ne dă forța de a continua pe drumul nostru.
CUMPARA PRODUSE NYMPHEUM : AICI!
Fiecare experiență trăită și fiecare informație dobândită, în urma efortului depus pentru a crea un produs premium, ne-au deschis porți nebănuite către alte descoperiri. Așa am ajuns la mitologie și la legendele care ne-au încarcat de emoții copilăria. Legendele nimfelor ne-au surescitat imaginația și, asemeni pictorilor celebrii care le-au consacrat acestora unele dintre cele mai frumoase tablouri existente, le-am transpus în cotidian, pentru a oferi plăceri variate și a evita tocirea simțurilor.
Nimfele locuiau în grotele de pe vârfurile munților, în codrii deși, pe campii sau în ape și erau considerate genii protectoare, cărora oamenii le cereau sprijinul, fiind iubite de mulți, inclusiv de zei. Frumoase, tinere și seducătoare, nimfele erau considerate genii ale naturii, personificări ale activităților creatoare, cel mai adesea identificate cu izvoarele dătătoare de viață. Nu mai încape îndoială că nimfele sunt natura și din natură izvorăște viața.
Precum nimfele din mitologie, Nympheum își are izvorul în natura și aduce bucurie celor care includ în ritualul lor aceste cosmetice.”
Nympheum înseamna viitor construit din prezent și trecut.
Numele inspirat din legendele nemuritoare, imaginea din tradiția populară românească și ingredientele oferite de câmpiile Baraganului, dau naștere unor cosmetice care ne fac să trăim bucurie autentică. Și, dacă luăm în considerare și impresiile cumpărătorilor noștri, Nympheum este iubit, precum nimfele olimpiene.
Nympheum este și o practică a iubirii de sine, căci te invțăa să ai încredere în tine, să te tratezi cu respect și să fii mai afectuoasă cu tine însuți. Fiecare produs cosmetic te invață să fii prietenă cu natura, prin mirosul delicat sau mai pregnant, să o accepți în viața ta, ajungând într-un final să fie parte din tine, prin folosirea regulată a produselor Nympheum.
Îndrăznește să fii frumoasă!
Afaceri de la zero. Alina Gutium şi Luiza Dinu au creat brandul românesc de produse cosmetice naturale Nympheum, în 2016, iar anul acesta merg spre afaceri de 100.000 de euro
Alina Gutium şi Luiza Dinu, pasionate de cosmetice, dar mai ales de combinaţiile pe care se bazează reţetele din spatele acestora, au creat brandul românesc de produse cosmetice naturale Nympheum, dintr-o joacă transformată într-o afacere.
„Nympheum a început ca un hobby apoi s-a transformat într-un business. În 2015, am amenajat grădina cu câteva tufe de lavandă, apoi am cumpărat un distilator să fac unt şi ulei de lavandă, după aceea am început să fac săpunuri. Săpunul a fost primul nostrum produs. (…) În prezent avem 50 de produse în portofoliu, pentru ten, corp şi păr“, povesteşte Alina Gutium.
Au pornit cu 5.000 de euro, bani obţinuţi prin două credite bancare, iar pentru 2020 estimează afaceri de 100.000 de euro, odată cu relansarea magazinului online, dar şi datorită planurilor celor două associate de a fi prezente şi în alte magazine online, dar şi în spaţii de tip Plafar.
Brandul l-au creat şi l-au înregistrat în 2016, pornind de la ideea Alinei Gutium, care este de profesie arhitect. Ea a propus numele Nympheum, care reprezintă „un pavilion unde grecii aduceau ofrande nimfelor, considerate genii deoarece cunoşteau secretele naturii“. La Ferma Bărăganul, lângă cultura de lavandă, fenicul şi coriandru, ele se simţeau ca nişte „nimfe“, astfel au ales numele brandului.
„Iniţial, am început cu vânzările prin intermediul prietenilor, apoi pe Facebook şi ulterior prin propriul magazin online. Am avut o colaborare şi cu un plafar din Timişoara, dar pentru că termenul de valabilitate al produselor este scurt, ne uităm la plafare din Bucureşti“, spune Luiza Dinu, cofondatoare a brandului Nympheum.
Produsele au certificate RENAR şi sunt autorizate de Ministerul Sănătăţii, spun antreprenoarele. Conform testelor de stabilitate, cele 50 de produse din portofoliul companiei, au un termen de valabilitate de trei luni, astfel ele sunt realizate pe bază de comandă. „Folosim un conservant natural, slab, pentru că nu vrem să alterăm ingredientele active.“
Alina Gutium se ocupă de producţie, iar Luiza Dinu se ocupă de vânzarea şi promovarea produselor. „O parte produse le facem din materia primă produsă în fermă, unde avem 25 de hectare de lavandă, cultură de fenicul, de coriandru, cânepă, in şi nalbă. Reţetele le-am dezvoltat eu, fiind o pasiune din adolescenţă, când îmi plăcea să fac combinaţii, pe care am cultivat-o“, adaugă Alina Gutium.
Ea spune că cel mai vândut produs este crema de nalbă cu trandafiri pentru faţă, care e ambalată într-un recipient de sticlă ambra şi costă 46 de lei. „Produsele noastre au un adaos de 30-50%.“
„De la început am fost foarte productive, iar până în 2018 am avut venituri în creştere, dar în 2019 am stagnat şi am regândit strategia, motiv pentru care am făcut alt magazin online de vânzare. (…) Vrem să avem mai mulţi clienţi din Bucureşti, dar şi clienţi corporate. Vreau să participăm la cele mai mari târguri de profil şi să ne focusăm pe vânzarea în oraşele mari, ca Timişoara, Cluj sau Iaşi. În mai, vom face un workshop, în care Alina va prezenta conceptul de produs bio“, a mai spus Luiza Dinu.
Alina Gutium susţine că este nevoie să aducă un plus de informaţie în rândul clienţilor, „să informăm oamenii la ce să se uite pe etichetă; în primul rând, la termenul de valabilitate“.
Cele două asociate din spatele cosmeticelor naturale româneşti Nympheum îşi propun să ajungă la o cifră de afaceri de 100.000 de euro în 2020, să crească numărul de cliente şi speră ca peste cinci ani direcţia de business să fie aceeaşi cu cea care au început: produse bio, din ingrediente naturale, la preţuri accesibile.