Dunkin’ Donuts îşi va scurta numele în Dunkin, în cadrul planurilor directorului general Dave Hoffman de a da prioritate băuturilor şi micului dejun în meniul restaurantelor companiei, transmite Reuters.

”Noul brand reflectă atenţia dată de companie servirii rapide a cafelei, păstrând în acelaşi timp culorile roz şi portocaliu şi fontul emblematic”, a anunţat compania.

Dunkin Donuts, ale cărei vânzări au fost susţinute în ultimele trimestre de micul dejun şi băuturi, a precizat să noul brand va intra în vigoare în luna ianuarie.

Cu toate acestea, strategia de a atrage mai mulţi clienţi cu cafea are loc într-o perioadă în care companii precum Starbucks continuă să se confrunte cu stagnarea cererii de cafea în Statele Unite.

Directorul de marketing al companiei, Tony Weisman, a scris într-o postare pe blog că numele acesteia va fi ”mai simplu, mai scurt şi mai modern”.

Acţiunile Dunkin Donuts au crescut în acest an cu 14,3%, în timp ce indicele S&P 500 a avansat cu 9,1%.

Lasă un răspuns